Czyli jak długą nazwę ma zwykła kanapka 😉

Propozycja śniadaniowa. Trochę się działo ostatnio  i trochę w sumie nastrojowo nie do końca miałam siłę na pojawienie się tutaj.

Przeżyłam kolejne urodziny, starsza o kolejny rok… hmm a tak myślałam kiedyś, że w tym wieku będę trochę dalej, więcej itd ale to tak zawsze chyba się myśli 😉 cóż tak w życiu bywa … 😉 Nie żebym nie była zadowolona z tego gdzie jestem, ale jednak 😉

Więc na dzisiaj moja propozycja na śniadanie 😉

kanapki z chlebem słonecznikowym z twarogiem z pomidorami, szczypiorkiem i cebulką.

Mniami 😉

 

Składniki

ilości zależne od tego na ile osób chcemy przygotować kanapki, no i od tego jaką proporcje pomidorów o twarogu ktoś lubi 😉

ja podam ilości swoje na jedną osobę 😉

1 pomidor

1 cebulka dymka ze szczypiorkiem

1/2 twarożku czyli ok 100-150 gram

sól i pieprz do smaku 😉

1 łyżka śmietany

 

 

Przygotowanie:

twaróg ze śmietaną mieszamy łyżką. Dorzucamy pokrojone w kostkę pomidory, pokrojony szczypiorek i malutką cebulkę – również pokrojoną w kostkę.

doprawiamy i nakładamy na lekko przypiekane kromki chleba , najlepiej ciemnego słonecznikowego 😉

IMG_9807_z IMG_9810_z IMG_9816_z